Loading...

What if talks digital to humans

border line

Предколедното броене на Пещерска

Забавно и ангажиращо приложение, вдъхновено от предколедната еуфория.



Кампанията

  • Предизвикателството По традиция ракията има специално място на празничната трапеза. Пещерска е еталон за качество и е №1 на българския пазар.

    Целта ни бе да уловимпредпразничната еуфория. Така създадохме приложение, наречено “Предколедното броене на ПЕЩЕРСКА“.
  • Идеята Дизайнът на приложението се състоеше от 24 заледени прозорчета - по едно за всеки ден до Коледа - от 1-ви до 24-и декември. Всяка сутрин, прозорецът на деня ставаше активен и потребителите можеха да го изчистят от леда. Под замръзналото стъкло се криеше изненада - награда или мило коледно пожелание за споделяне с приятели. Освен по-малките награди, след края на кампанията един от потребителите спечели голямата награда - фотоапарат.
  • 40,517 отворени прозорци
  • 6,742 регистрирани участници
  • 11,542 споделяния
  • 5,158 нови фенове
  • 269,013 reached users
  • 9,591 посетители на кампанията

Разкажете ни за вашия проект:

captcha
Вашето съобщение е изпратено успешно
Зареждане...
0:00